Ankieta

Czy masz/zamierzasz zrobić prawo jazdy?

Tak, mam prawo jazdy i jeżdżę samochodem
Mam prawo jazdy ale nie jeżdżę samochodem
Zamierzam zrobić/właśnie robię
Nie mam i nie mam zamiaru robić

Autor Wątek: Prawo jazdy a fobia społeczna  (Przeczytany 22805 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nika

• V.I.P
Prawo jazdy a fobia społeczna
« dnia: Czerwiec 03, 2011, 22:22:48 »
Jak w temacie i jak w ankiecie...

Ja mam prawo jazdy już jakiś czas, ale uważam, że jestem kiepskim kierowcą. Egzamin zdałam chyba za piątym podejściem. Miałam tego pecha, że trafiłam na kiepskiego, wypalonego zawodowo instruktora, który zamiast nauczyć mnie jeździć nauczył mnie panikować za kierownicą <smutek>. Dopiero za trzecim, oblanym egzaminem zmieniłam szkołę jazdy. Nowy instruktor robił wszystko co w jego mocy żeby pokazać mi, że jazda samochodem jest fajna. Nawet mu się to udało ale i tak wolę jazdę jako pasażer :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2011, 22:57:51 wysłana przez nika »
Nie poznajemy dróg, którymi już szliśmy, nasza pamięć przestała funkcjonować. Świat rozpadł się w serię obrazów, których znaczenia nie rozumiemy, i których nie potrafimy połączyć w logiczną całość. Zagubiliśmy klucz do naszego umysłu. A. K.

Offline Zero

• Obserwator
  • Ekspert
  • Miejsce pobytu: Polska
Odp: Prawo jazdy a fobia społeczna
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 04, 2011, 11:33:52 »