Autor Wątek: witam  (Przeczytany 2563 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gladys1612

• Aktywny użytkownik
witam
« dnia: Luty 24, 2013, 19:53:41 »
hej wszystkim  mam na imie Weronika mam 22 lata. studiuję pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z resocjalizają.  Choruje na MPDZ.Jestem dość sprawna jak na swoja chorobę.  Jendak mimo to  często korzystam z pomocy mamy lub przyjacół  zwłaszcza gdy  musze ześć  po schodach .Było to dla mnie normalne, do czasu studiów. Od jakiegoś czasu  coraz trudniej mi sie chodzi po schodach nawet z pomocą . Dochodzi do tego że staję i zaczynam się wydzierać jak opentana , płacze , denerwuje mnie ten stan,  sama nie wiem co sie dzieje.  Jak by tego było mało gdy  ide po chodniu często też czuje lęk . w końcu dochodzi do tego że wolę siedzieć w domu niz wyjsć do koleżanek.:(  Chodzę do psychologa ale to nie pomaga. nie wiem co sie ze mna dzieje . Lekarze chcą już mnie leczy tabletkami. wszycy sie ze mnie śmieją. Nikt mnie nie rozumie:( czy ja Zwarjowałam?  :o

Wiewiórka

• Gość
Odp: witam
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2013, 20:37:18 »
Witaj  ^^
Nie zwariowałaś, to świat

Offline Exeen

• Legendarny użytkownik
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 24, 2013, 21:39:22 »
Hey gladys1612, witaj na forum  :D
Mam nadzieję, że będzie lepiej...

Offline Obcy

• Kosmiczny gruz
  • Administrator
  • Miejsce pobytu: Czarna dziura
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 24, 2013, 23:11:48 »
Witaj serdecznie :)
"Pomiędzy życiem i śmiercią znajduje się pragnienie.
Pragnienie życia, miłości, wszystkiego co dobre…
I to pragnienie jest źródłem wszelkiego cierpienia."

Offline kajetanka

• ...drifting...
  • Legendarny użytkownik
  • nie ma mnie...
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2013, 13:14:25 »
Witaj
"Wszystkie te szmery
W Twojej głowie
Uważaj
Gdy wstajesz rano
Wszystko zmienia się
I wypacza
Ty odlatujesz znów daleko
Najdalej
I musisz wszystko stracić
By siebie zobaczyć..."

Offline gladys1612

• Aktywny użytkownik
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2013, 13:44:48 »