Autor Wątek: Kłaniam się.  (Przeczytany 2947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Karasov

• Nowy użytkownik
  • *
  • Miejsce pobytu: Grupa k/Grudziądza
Kłaniam się.
« dnia: Wrzesień 09, 2013, 18:19:22 »
 Witam, wrześniowy powrót do szkoły spowodował że jednak skierowałem swoje kroki na to forum.  Zauważyłem duży wątek do powitań, ale mieć swój temat - to jest dopiero coś!

Teraz coś o sobie: Mam na imię Konrad od 2 września jestem uczniem klasy maturalnej, mieszkam w niewielkiej wsi nieopodal miasta Grudziądza. 
Interesuję się historią (wręcz opętańczo o czym za moment), moimi ulubionymi zagadnieniami z rzeczonej historii jest XVII wieczna Rzeczpospolita i XIX wieczne Imperium Rosyjskie. Po za tym interesuję się polityką, jej niuansami, prądami itp. Lubię również jak za pewne lwia część mężczyzn motoryzację i wędkarstwo. :) 

W wolnych chwilach najczęściej sięgam po książki, uwielbiam fantastykę z A.Sapkowskim na czele jak i J. Piekarą, podobają mi się też fantastyko-thrilery J. Komudy, jak i bardzo cenie sobie kryminały A.Christie (szczególnie z pociesznym detektywem H. Poirotem), C.Link i S.Larssona. Oprócz książek, często rower, muzyka (Depeche mode, David Bowie, Classix nouveaux, Jacek Kaczmarski, Jacek Kowalski, Tadeusz Nalepa, Grzegorz Turnau, Marek Grechuta, Marcus Miller), gry komputerowe, degustacja piwa.

Teraz coś o swojej osobowości: Różne wydarzenia w przeszłości, kompleksy, przykrości etc. Spowodowały moje delikatne usunięcie się z głównego nurtu. Pociechę znajdowałem w książkach, alkoholu, a do pewnego momentu znane pod nazwą "dopalacze" specyfiki. Dzisiaj jest już znacznie lepiej, główne problemy tego pierwszego okresu depresyjnego zwalczyłem. Ale i tak zmienił się mój pogląd na świat.  Duży wpływ ma tutaj właśnie to "opętańcze" pojmowanie historii, po prostu uważam że nie pasuję do tych czasów.

No, to w miarę wytłuściłem co i jak, jeśli ktoś wytrwał i przeczytał całość to jest mi niezmiernie miło. Pozdrawiam. ;)