Autor Wątek: Tak jestem chora  (Przeczytany 4412 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Molly

• Nowy użytkownik
  • *
  • -
Tak jestem chora
« dnia: Marzec 27, 2010, 11:05:31 »
Wczoraj przyznałam się przed samą sobą co ze mną jest nie tak .. niby mi jakos lżej ale tak do końca nie wiem co z tym zrobić gdzie sie udać.. psycholog? psychiatra? boje sie leczenia psychotropami chociaż tak naprawde nie wiem czy jest mi to potrzebne (nie jestem lekarzem).
Wiem że jak już zaczne leczenie to będzie mi łatwiej a jednocześnie martwie się że to może trwać długo, nie wiem czy moja rodzina i On to wy3mają a ja nawet nie wiem jak mam im to powiedzieć  :/

Napiszcie prosze jakie były wasze początki bo ja kompletnie nie wiem co mam zrobić.

Offline Obcy

• Kosmiczny gruz
  • Administrator
  • Miejsce pobytu: Czarna dziura
Odp: Tak jestem chora
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2010, 14:50:28 »
Witaj Molly
Najlepiej się udać do psychologa i psychiatry wtedy jest kompleksowe leczenie lekami i terapią. Zresztą nie wiadomo czy potrzebujesz leczenia lekami ale warto iść. No niestety leczenie może potrwać. A czy oni to wytrzymają ? Po pierwsze to nie musisz im nic mówić jeśli  nie chcesz. Rodzina może pomóc wspierając Cię ale czasem zdarza się że  nie potrafią zrozumieć.  Ale warto być dobrej myśli :)
Moje początki długo zabrało zanim poszedłem do specjalisty myślę że za długo.  Jest lepiej niż było ale jeszcze daleka droga przede mną :)
"Pomiędzy życiem i śmiercią znajduje się pragnienie.
Pragnienie życia, miłości, wszystkiego co dobre…
I to pragnienie jest źródłem wszelkiego cierpienia."

Offline Lon

• V.I.P
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2010, 15:46:57 »