Autor Wątek: witam wszystkich  (Przeczytany 6603 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline strumyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
witam wszystkich
« dnia: Sierpień 10, 2012, 10:38:55 »
Jestem nowa.mam problem od 2,5 lat brałam aserin z bardzo dobrym skutkie.nagle przestał działac! :ood 14 dni przeszłam na aciprex,bo ponoc to bardzo dobry lek ,ale ja juz tyle ich brałam ze kazdy miał byc bardzo dobry i nic.mam straszne drżenie rąk,nogi jak z waty,zawroty głowy ,spadek motyeacji.potrzebuje porady od osób ,które brały lub biora ten lek .kiedy on zacznie działc,jakie mieliscie skutki uboczne itp.juz przestałam wierzyc ze ten lek mi pomorze.pomocy!

Offline Lon

  • V.I.P
  • *****
  • Wiadomości: 4395
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 10, 2012, 10:41:03 »
Hej :)

Jaką dawkę masz tego aciprexu?

Offline strumyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 10, 2012, 10:43:27 »
10 mg.od 14 dni a od 10 dni jestem po odstawieniu asertinu.

Offline Buka

  • Best Typer
  • *****
  • Wiadomości: 1693
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 10, 2012, 10:45:52 »
Witaj  <shy>

Offline Lon

  • V.I.P
  • *****
  • Wiadomości: 4395
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 10, 2012, 11:07:36 »
Czyli brałaś przez cztery dni oba leki? No ogólnie, to myślę, że kilka tygodni możesz poczekać,

Offline Obcy

  • Kosmiczny gruz
  • Administrator
  • *****
  • Miejsce pobytu: W pustce
  • Wiadomości: 4810
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 10, 2012, 13:25:26 »
Hej :)
"Pomiędzy życiem i śmiercią znajduje się pragnienie.
Pragnienie życia, miłości, wszystkiego co dobre…
I to pragnienie jest źródłem wszelkiego cierpienia."

Offline strumyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 10, 2012, 16:15:09 »
tak brałam przez 4 dni aserin 0,25 mg i aciprex 0,5 mg.potem sam aciprex 10 mg juz 10 dni.martwie sie bo mam zawroty głowy,drzenie ,nerwowosc.chciałabym zasiegnosc opini innych uzytkowników o tym leku.strasznie sie martwie ze on niezadziała i  jeszcze gorzej sie nakrecam.pomocy. <chlip>

Offline Obcy

  • Kosmiczny gruz
  • Administrator
  • *****
  • Miejsce pobytu: W pustce
  • Wiadomości: 4810
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 10, 2012, 16:33:12 »
Spokojnie . Każdy lek potrzebuje czasu a efekty uboczne stopniowo mijają i staja się słabsze. Jeśli nie miną pogadaj  o tym z lekarzem.
Bierzesz dopiero 10 dni a te leki długo się rozkręcają.
"Pomiędzy życiem i śmiercią znajduje się pragnienie.
Pragnienie życia, miłości, wszystkiego co dobre…
I to pragnienie jest źródłem wszelkiego cierpienia."

Offline strumyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 10, 2012, 16:42:06 »
dziekuje za słowa otuchy.tak licze na ten lek.poprzednie tez miały byc bardzo dobre i zawsze konczyło sie zamiana leku.niewiem jestem jaks pechowa.zaczynam sie niecierpiwic,tak bardzo chciałabym czuc sie dobrze. <chlip>

Offline Obcy

  • Kosmiczny gruz
  • Administrator
  • *****
  • Miejsce pobytu: W pustce
  • Wiadomości: 4810
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 10, 2012, 17:03:26 »
Czasem trudno trafić z lekiem ale jest sporo możliwości. Ale rozumiem że to wkurzające sam tak mam jak kolejny lek i coraz to gorszy.
Oprócz leków masz też psychoterapię ?
"Pomiędzy życiem i śmiercią znajduje się pragnienie.
Pragnienie życia, miłości, wszystkiego co dobre…
I to pragnienie jest źródłem wszelkiego cierpienia."

Offline strumyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 10, 2012, 18:55:43 »
tak.to juz moja 3 psychoterapia.nierozumiem tylko dlaczego tak dobrze sie czułam przez 2,5 roku na asertinie a tu taki krok w tył. <chlip>jestem ciakawa jak ten aciprex na mnie podziała,lek z tej samej grupy co asertin,nowej generacji i niby ma byc bardzo dobry ,tak zapewniała mnie moja lekarka.ale przeciez kazdy organizam inaczej reaguje.niewiem narazie jestem załamana. :-[

Offline nika

  • V.I.P
  • *****
  • Wiadomości: 5003
  • Płeć: Kobieta
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 14, 2012, 22:09:00 »
Witaj na forum <nihil>
Nie poznajemy dróg, którymi już szliśmy, nasza pamięć przestała funkcjonować. Świat rozpadł się w serię obrazów, których znaczenia nie rozumiemy, i których nie potrafimy połączyć w logiczną całość. Zagubiliśmy klucz do naszego umysłu. A. K.

rastamoni

  • Gość
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 15, 2012, 00:02:29 »
Cześć strumyku  :D

Offline Sowa

  • zgubiona
  • Kreatywna
  • *****
  • Miejsce pobytu: Sląsk - trochę dolny, trochę górny
  • Wiadomości: 729
  • Płeć: Kobieta
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 23, 2012, 21:39:21 »
cześć :)
czy to że nie potrafię poprawnie pisać po polsku oznacza, że jestem gorszym człowiekiem?

Offline Rea

  • Legendarny użytkownik
  • *******
  • Wiadomości: 3342
  • Płeć: Kobieta
  • Poniżej dna
Odp: witam wszystkich
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 05, 2012, 22:46:16 »
Witaj. :)
"Jeśli trzymasz miłość zbyt słabo - odleci,
jeśli ją ściśniesz za mocno - umrze.
Oto jedna z zagadek."

Tom T. Hall