Autor Wątek: ...  (Przeczytany 672 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mademoiselle89

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • tylko fobik fobika zrozumie.
...
« dnia: Maj 14, 2013, 15:02:13 »
Ostatnio miałam taką głupią sytuację, która tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że nie nadaję się do życia wśród ludzi. Nie chcę opisywać o co chodzi, ale zrobiłam z siebie kompletną idiotkę (co mi się często zdarza) i to przed chłopakiem. Niby dla niego to nie problem, ale czuję się tak ch***owo, że masakra.. Od dwóch lat przyjmuję Escitil i naprawdę dużo mi pomógł, ale to nie zmienia faktu, że sobie nie radzę w życiu. A przez to za dużo piję. A wiadomo - przy lekach nie powinnam aż tyle. Niestety, nie mogę się powstrzymać. Zawsze znajdzie się jakiś powód - a to jakieś urodziny, święto, smutno, nudy. A teraz te wyrzuty sumienia.. Czasem myślę, że jestem tylko problemem, bo leki kosztują, psychiatra też, bo i dojechać trzeba. Widzę swoją przyszłość w ciemnych barwach i myślę, że jak tak dalej będzie to zrobię sobie coś. Cholerka..  :-( 

foreveralone

  • Gość
Odp: ...
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2013, 16:14:57 »
a chodzisz do psychologa? Jak nie to możesz powiedzieć psychiatrze o tym problemie z alkoholem albo komuś bliskiemu. Jakbyś była tylko problemem, to by się tobą nie przejmowali. Musisz być ważna, dla swoich bliskich, jeśli chcą z tobą walczyć.

Offline mademoiselle89

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • tylko fobik fobika zrozumie.
Odp: ...
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2013, 17:46:02 »
Tak, chodzę do pani psycholog. Powiedziałam jej o tym. Moja rodzinka widzi, że mnie ciągnie do %, ale uzależniona nie jestem. Po prostu czuję nieszczęśliwa i samotna, a to taka fajna odskocznia od szarej rzeczywistości.

Offline Nenaja

  • świnia
  • Różowa
  • *****
  • Wiadomości: 1532
  • Płeć: Kobieta
Odp: ...
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2013, 19:51:57 »
hej.... a to za dużo łączy się z często?


Jeśli nie czujesz się uzależniona, a widzisz w tym problem to staraj się ograniczyć do minimum, a nawet zrób sobie jakąś przerwę...jak wiadomo leki + % to kiepskie połączenie.... a % pomagają tylko w niewielkim stopniu i chwilowo, gdzie potem człowiek czuje się gorzej i chce sobie poprawić samopoczucie sięgając znowu po % i tak w kółko...nie mówiąc, że lek nie działa tak jak powinien...  sama muszę "odwyk" sobie zrobić  <glupek2>

Offline mademoiselle89

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • tylko fobik fobika zrozumie.
Odp: ...
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 14, 2013, 21:56:38 »
Od kiedy jestem bezrobotna to daję dzień w dzień. No może były ze dwa dni przerwy. Teraz jak wpadłam w ciąg to naprawdę ciężko się powstrzymać.. A Ty Nenaja też masz taki problem jak ja?

Offline Terian

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: ...
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 24, 2013, 20:06:05 »
Ciężko sobie powiedzieć tak na prawdę że nie ma się problemów z alkoholem . Bo on po prostu ... tak wszystko łagodzi. Wszelkie problemy emocjonalne. Tak na prawdę robi z nas emocjonalnych inwalidów .