Autor Wątek: Arduino itp.  (Przeczytany 8041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Knife

• Ekspert
Arduino itp.
« dnia: Marzec 12, 2014, 21:47:04 »
Nie wiem czy pasuje do pojęcia "ciekawostka", ale mam też wątpliwości, czy opłaca się zakładać oddzielny temat <hm>

Bawi(ł) się ktoś z Was Arduino?

Tak to mniej więcej wygląda:

Chodzi z grubsza o płytkę, do której można podpiąć różne elementy elektroniczne, a samą płytkę zaprogramować po podłączeniu do komputera tak, by układ działał w określony sposób. Zaciekawiło mnie to parę miesięcy temu, teraz naszło mnie na zakup, zamówiłem zestaw z tym ustrojstwem. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o elektronikę, może powinienem zacząć od lutowania, ale zdecydowałem się na to. Czy postąpiłem słusznie, wyjdzie w praniu. :]

Dodaję parę linków do zbiorów projektów wykorzystujących tę platformę, żeby nie było, że tylko przynudzam o swoich zakupach:

http://www.arduino.com.pl/

http://majsterkowo.pl/kategoria/arduino/

Offline Obcy

• Kosmiczny gruz
  • Administrator
  • Miejsce pobytu: W pustce
Odp: Arduino itp.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 12, 2014, 21:51:01 »
Tak ja się bawię :) nie mam takich shieldów ale wyświetlacz , czujnik ciśnienia i wilgotności i czujniki temperatury. Taka mała stacja pogody.
"Pomiędzy życiem i śmiercią znajduje się pragnienie.
Pragnienie życia, miłości, wszystkiego co dobre…
I to pragnienie jest źródłem wszelkiego cierpienia."

Offline Knife

• Ekspert
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 12, 2014, 22:31:17 »
Super, będę miał kogo zapytać jak coś popsuję.  <glupek2>

Zdjęcie dałem przykładowe, zamówiłem jakiegoś klona. Prawdopodobnie przesadziłem z wersją "mega", ale wziąłem z nadzieją, że się w to wkręcę, chociaż nie wiem czy nie przeceniam swojego "zapału" i "możliwości". :] W spoilerze lista elementów, które dorwałem (żeby nie przedłużać i nie przynudzać niezainteresowanym):

[ Zaloguj się login lub zarejestruj by zobaczyć Spoiler! ]

Offline Obcy

• Kosmiczny gruz
  • Administrator