Autor Wątek: do dziewczyn  (Przeczytany 3666 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mademoiselle89

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • tylko fobik fobika zrozumie.
do dziewczyn
« dnia: Sierpień 21, 2014, 16:48:23 »
hmm jak u Was jest z seksem? ja od kilku lat biorę antydepresanty i przez to nie odczuwam przyjemności, kompletnie nic  :(

Offline Buka

  • Best Typer
  • *****
  • Wiadomości: 1702
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 21, 2014, 16:50:31 »
xD

Offline bransoletka

  • Profesor
  • ******
  • Wiadomości: 1219
  • Płeć: Kobieta
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 21, 2014, 16:54:27 »

Offline stap!inesekend

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 717
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2014, 16:56:25 »
Chodzi raczej o to, że część ludzi tutaj może o seksie pomarzyć.
Систем те лаже
Не веруј шта ти каже
Овај живот је борба
Од рођења до гроба
Зато устани одмах!

Offline Buka

  • Best Typer
  • *****
  • Wiadomości: 1702
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2014, 16:58:49 »
?? przedszkole ?


spokojnie, po prostu się uśmiechnąłem, to jest prywatna sprawa takie coś, ale spoko :>

Offline OtoJa

  • Profesor
  • ******
  • Miejsce pobytu: Małopolska
  • Wiadomości: 1281
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 21, 2014, 17:01:34 »
Buka, na forum jest poruszane wiele prywatnych spraw, a może się znajdzie ktoś kto dziewczynie odpowie.

Offline fobka

  • zołza
  • Moderator Globalny
  • *****
  • Wiadomości: 2040
  • Płeć: Kobieta
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 21, 2014, 17:33:48 »
Że tak się wyrażę - jest ok, z prochami i bez. Napisz może jakie leki bierzesz.
Teraz doczytałam, że escitil. Jego skutki uboczne - zaburzenia seksualne (opóźnienie wytrysku, zaburzenia wzwodu, osłabienie popędu płciowego oraz trudności w osiąganiu orgazmu u kobiet).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2014, 17:45:51 wysłana przez fobka »

Offline Malcontenta

  • Ciągle walcząca....
  • Miss Lata 2013
  • *****
  • Miejsce pobytu: Kielce
  • Wiadomości: 2041
  • Płeć: Kobieta
  • Si je n’ai rien de toi À quoi sert d’être moi?
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 21, 2014, 17:36:24 »
Seks jest taki jak przedtem, może tylko zdeczka powolniejszy, taka wieksza degustacja. Ale dużo tez zalezy od partnera. Mnie leki nie pozbawiły ochoty na seks.
Rzeczy niemożliwe załatwiam od reki , na cud trzeba poczekac 7 dni

  

Offline Thomas2

  • Z radiem na uszach i wartości swej, w pełni świadomy, świadomy że hej
  • Mityczny użytkownik
  • ********
  • Wiadomości: 5620
  • Keep Calm And Avoid Microbiome Mayhem
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 21, 2014, 17:39:14 »
Wystarczy przeczytać ulotkę, że dolegliwości seksualne są bardzo częste.

Jolaos

  • Gość
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 21, 2014, 20:23:15 »
Że tak się wyrażę - jest ok, z prochami i bez.
Nawet bardzo ok. Twoi sąsiedzi mogą potwierdzić. :D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2014, 20:25:17 wysłana przez Jacksons »

Offline mademoiselle89

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • tylko fobik fobika zrozumie.
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 21, 2014, 22:37:04 »
obecnie biorę velaxin..

Posty połaczone: Sierpień 21, 2014, 22:40:31
to jest strasznie frustrujące. ech.. a forum jest od tego żeby zadawać takie pytania. ANONIMOWO. dzięki dziewczyny.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2014, 22:40:31 wysłana przez Obcy, Powód: Połączono podwójny post »

Online Lon

  • V.I.P
  • *****
  • Wiadomości: 4437
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 22, 2014, 10:24:52 »
Zasada jest prosta - im więcej serotoniny, tym mniejsza przyjemność.

Offline fobka

  • zołza
  • Moderator Globalny
  • *****
  • Wiadomości: 2040
  • Płeć: Kobieta
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 22, 2014, 10:51:08 »
Tak Jack, policja też.
Mademoiselle, nie przejmuj się tym przedszkolem i zadawaj pytania jeśli Cię coś dręczy.

Offline trash

  • Profesor
  • ******
  • Wiadomości: 2257
  • ✝ D△RK ✠ KICZ ✝
Odp: do dziewczyn
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 22, 2014, 17:06:07 »
@ mademoiselle89

Takie efekty często związane są ze zwiększeniem stężenia prolaktyny podczas kuracji SSRI. Z tego co pamiętam sertralina powoduje najmniejszy wzrost poziomu tego hormonu (ewentualnie escitalopram, ale tutaj nie jestem pewien). Przedyskutuj z lekarzem zmianę lęku (na rynku jest co najmniej kilka leków zawierających tę substancję, dość tanim generykiem jest asertin) lub/i zmniejszenie dawki, bo dawka też ma na to duży wpływ. 

Jakbyś jeszcze mogła to napisz jakie antydepresanty brałaś do tej pory, w jakich dawkach, jak długo i jak poszczególne leki wpływały na twoje dysfunkcje seksualne.

Pozdrawiam.