Autor Wątek: Diagnoza/pomoc "Free Floating Anxiety"  (Przeczytany 429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jestok

• Nowy użytkownik
  • *
Diagnoza/pomoc "Free Floating Anxiety"
« dnia: Sierpień 10, 2016, 02:25:55 »
Witam!

Forum przeładowane jest opisami różnego rodzaju ''cierpienia'', jednak wszystko co znajduję to pewnego rodzaju ekstremalne sytuacje. Z góry przepraszam za z lekka chaotyczny tekst.                                     Jestem w dość szczęśliwym związku, studiuję na delikatnie mówiąc prestiżowej uczelni, jakoś to wszystko idzie do przodu ale ostatnio zaczęły dochodzić do mnie 'demony przeszłości' i wpływać na moje życie. Mój okres szkolny nie był zbyt szczęśliwy - miałem problemy z kolegami - mocno się jąkałem przez co jak oczywiście byłem łatwym celem / czarną owcą / ofiarą i inne podobne przymiotniki. Wziąłem się za siebie wyleczyłem się z wielu kompleksów i dość nieoczekiwanie moje życie potoczyło się w sumie bardzo OK. Zawsze jednak zdarzały się nawracające okresy nie wiadomo skąd biorącej się niepewności / lęku / przytłoczenia / rozkojarzenia. Nie trwały długo i jakoś byłem dawałem radę - wchodziłem w wir zabawy/nauki/pracy/związków etc. W ostatnim czasie powiedzmy ostatni rok ->zacząłem  zachowywać nerwowo. Reagowałem na niewinne żarty, zaczepki w sposób nieodpowiedni, zacząłem unikać pewnych ludzi wśród których nie czułem się komfortowo. Pracowałem trochę w pewnym miejscu i też nie potrafiłem się wczuć w 'klimat'. Mam jakieś bezsensowne zapewne przekonanie że trauma czasów szkolnych -  - że stanę się pośmiewiskiem, stracę szacunek ludzi wokół mnie, będę obiektem żartów wróci i zostanie ze mną na stałe. Przez to nie potrafię się dostatecznie wyluzować. Mam chyba problemy z racjonalnym ocenianiem sytuacji. Wyczuwam złe intencje tam gdzie ich może wcale nie ma?.   Jak widzicie racjonalizuję to co się odpierdziela w mojej głowie ale jednak nie mogę znaleźć sposobu by po prostu wyluzować.. Mam teraz 26 lat, chciałbym coś zm