Autor Wątek: Cześć  (Przeczytany 970 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline puremess

• Nowy użytkownik
  • *
Cześć
« dnia: Maj 12, 2017, 14:05:04 »
Cześć :) miło mi Was poznać!

Nie pisałam jeszcze na żadnym forum poświęconym fobii. Myślę, że wypada trochę o sobie powiedzieć. Pewnie będzie tego sporo, ale zaryzykuję. Może choć kilkoro z Was zechce to przeczytać i mnie poznać. Mam taką nadzieję!

Mam 23 lata, jestem z Wielkopolski, studiuję w Poznaniu. Nie leczyłam się, nie mam postawionej diagnozy, ale mogę śmiało powiedzieć, że mam fobię społeczną. O mojej fobii nie wie nikt, dlatego tak ważne jest dla mnie, żeby się z kimś tym podzielić.

Kiedy teraz na to patrzę, to mam wrażenie, że źródło tkwi już we wczesnym dzieciństwie. Ogólnie w moim środowisku byłam zawsze lubiana, miałam dwóch najbliższych mi kolegów „z podwórka”,  ale począwszy od przedszkola zdarzały się toksyczne koleżanki, które wyśmiewały z tego czy owego. Zdarza się każdemu. Gdy miałam 7 lat, pojechałam na wakacje do kuzynki. Okazało się, że była już tam moja inna kuzynka, więc miałyśmy być we trzy. Niestety już od pierwszego dnia czułam się tam niepotrzebna, ciągle szeptały między sobą, chichotały, oceniały co mam na sobie, że np. coś używanego. Tamta rodzina była zamożniejsza od mojej, ale nigdy nie wyglądałam gorzej. Mama dbała o mnie i ubierała z gustem. Nie wiedziałam o co chodzi. Nie rozumiałam takich rzeczy, bo w moim środowisku nikt nie zwracał uwagi na ciuchy do zabawy.  Byłam wielokrotnie upokorzona.  Nie miałam się do kogo zwrócić. Wujostwa się bałam, bo to dalsza rodzina, a wuja często podnosił głos, co mnie przerażało. Kuzynki były zżyte, ja miałam się dostosować. Tkwiłam w tej toksycznej atmosferze tydzień.