Autor Wątek: Cześć wszystkim  (Przeczytany 405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Olga

• Nowy użytkownik
  • *
Cześć wszystkim
« dnia: Sierpień 04, 2017, 17:32:31 »
Jestem 24 letnia dziewczyna,coraz częściej we znaki dają mi się objawy fobii.Jestem studentka,mój kierunek wymaga bezustannego kontaktu z innymi ludźmi.Jednak coraz bardziej uciekam przed tymi kontaktami.Wstydze się ogromnych plam potu pod pachami,zaczerwienienia twarzy,wydaje mi się ze wszyscy to widza i wzbudzam w nich śmiech.Przed nawiązaniem nowych kontaktów ale i co gorsza w stosunku do znanych mi osób,odczuwam lęk i silny stres,co mi mogą powiedzieć,ze na mnie nakrzyczą gdy zrobię coś źle.Przez to wycofujè się z wielu wydarzeń,spotkań,czynności.Nie potrafię nawiązać bliższych relacji,nie mam żadnych bliskich koleżanek,z którymi mogłabym na spokojnie porozmawiać.Jedynie zostają mi moi bliscy,ich jedynie się nie obawiam i nie stresuje.Dobija mnie gdy podczas wykonywania jakichś czynności przy moich rówieśnikach drżą mi ręce,wtedy nie myśle o tym żeby zrobić coś dobrze,ale żeby ludzie nie zobaczyli ze popełniam jakikolwiek błąd,ze trzęsą mi się ręce.Do tego wszystkiego dodam ze w życiu nie miałam chłopaka,nigdy nie miałam żadnej bratniej duszy,człowieka do którego mogłabym się przytulić,ale powoli zaczęłam się z tym godzić,nie chce zniszczyć komuś życia swoją toksyczną osobą,po co komuś ktoś kto na myśl o spotkaniu z innymi ludźmi najchętniej ucieklby gdzie pieprz rośnie....Proszę powiedzcie mi czy udało sie komuś pokonać ta straszna chorobę?,bo ja już nie mam siły,zastanawiam się dlaczego akurat ja znalazłam sie wśród tych 3% osób z ta przypadłością.Dzis mam tylko jedno marzenie-jak znaleźć spokój i zacząć żyć w zgodzie z sama sobąJesli ktoś dał radę się przełamać i wyjść z tego piszcie,może i mi uda się chociaż częściowo pokonać ta chorobę..

Offline JOY OF SATAN

• Kolorek JOY OF SATAN
  • „Matka siedzi z tyłu!” Tak powiedział!:))
Odp: Cześć wszystkim