Autor Wątek: Moja Fobia  (Przeczytany 258 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michal90

• Nowy użytkownik
  • *
Moja Fobia
« dnia: Listopad 07, 2017, 20:18:03 »
Cześć Jestem Michał mam 27 lat, jakieś 8 lat temu zdiagnozowano u mnie fobie społeczną, od tego czasu nie byłem ani razu u żadnego specjalisty. Myślę że w moim przypadku wszystko zaczęło się w szkole już w gimnazjum, odkąd pamiętam czułem się gorszy od innych m.in przez to że mi nie szło w szkole i ledwo zdawałem z klasy do klasy. Jak rozpoczęła się szkoła średnia to całkowicie zamknołem się w domu i siedziałem przed kompem lub tv, pojawiły się lęki, myśli samobójcze a z czasem i próby samobójcze, bałem się wyjść do ludzi, była tylko szkoła i dom, moja izolacja sie pogłębiała. Na to wszystko składa się jeszcze bardzo niska wręcz tragiczna samoocena, mimo że teraz już nie boję się tak ludzi jak kiedyś, pracuję jako listonosz więc mam z nimi kontakt codziennie. W ciągu tych kilku lat coś trochę ruszyło, jakaś poprawa jest ale nadal np nie wyobrażam sobie chodzić na jakieś imprezy, a jeśli już to się modlę żeby się jak najszybciej skończyła, raczej staram się unikać miejsc gdzie jest dużo ludzi. Dodam że mam dziewczynę która poznałem przez neta i ona nie bardzo może zrozumieć moją przypadłość, wyciąga mnie na jakieś festyny czy koncerty a mi na samą myśl słabo. Myślę ostatnio żeby pójść do jakiegoś specjalisty bo sam sobie nie dam rady z tym wszystkim, cały czas odczuwam niepokój, lęk przed tym co będzie jutro czy za rok ogólnie czarne wizje o przyszłości. Cały czas mam też myśli samobójcze, juz trzy razy próbowałem to zrobić i jednego razu było już o włos...

Pozdrawiam :)

Offline abcczasamid

• Legendarny użytkownik
  • Miejsce pobytu: Warszawa
Odp: Moja Fobia
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 07, 2017, 22:40:26 »