Autor Wątek: Zaburzenie snu  (Przeczytany 275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcindautovic

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Zaburzenie snu
« dnia: Luty 03, 2018, 00:02:14 »
Witam, mam 26 lat i problem dotyczący zaburzeń snu już od dosyć dłuższego czasu. Jestem pod stałą opieką psychiatry jednak czasem trudno się dostać do lekarza. Zażywam leki o nazwie: Amizepin, Rispolept, Asertin. Są to leki na koncentrację, dostarczanie serotoniny, przeciw padaczkowe na mikro uszkodzenie układu nerwowego. Moje leczenie odnosi sukcesy, jednak jedynym problemem, który przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu, dotyczy snu. Często mam problem z dostosowaniem bądź przestawieniem się na konkretną porę snu. Potrafię się zmotywować, jednak gdy zawalę sen i często nie śpię w nocy. Rano padam i zasypiam ze zmęczenia, wstaję potem o godzinie 14. Wiem, że podstawowe nawyki muszę sam zmienić. Jednak mam problem z budzeniem się rano budzikiem np. żeby wstać do pracy i zacząć nowy dzień. Wstawanie, zasypianie to u mnie problem, potrafię wstać i potem się kładę. Wtedy przychodzi ten moment, kiedy zasypiam. Wtedy czuję zmęczenie i mój organizm daje sygnał do snu. Często rozstrajam sobie przez to stabilny sen. Proszę o poradę jak to leczyć bądź o wskazówki i rozwiązanie, żebym mógł unormować problemy ze snem.

Offline trash

  • Profesor
  • ******
  • Wiadomości: 2241
Odp: Zaburzenie snu
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 03, 2018, 01:19:31 »
Nastawić se budzik,albo dwa, cztery, dwadzieścia cztery ... bez względu na zmęczenie i zacząć wstawać o konkretnej porze . <ptak> nie ma lelum-polelum, srania po krzakach że - oj nie wstałem bo byłem śpiący  <ei29nuda>

Offline Regis

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zaburzenie snu
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 03, 2018, 07:37:47 »
Hej marcindautovic
Opisujesz, częste skutki uboczne wymienionych przez Ciebie leków, porozmawiaj o tym z lekarzem.  W moim przypadku stan senności utrzymał się przez 2 m-ce. W przypadku Ripoleptu został wymieniony producent, ta sama substancja czynna ale inne substancje pomocnicze po których senność (otępienie) już tak nie dokuczała.

Pozdrawiam : )

Offline Buka

  • Best Typer
  • *****
  • Wiadomości: 1784
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zaburzenie snu
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2018, 12:00:13 »
Ja z rispoleptem wiąże bardzo złe wspomnienia. Przybranie na wadze, wzrost poziomu prolaktyny we krwi, senność, brak motywacji, zaburzenia snu, otępienie , problemy z koordynacją ruchową , ochota na używki (alkohol, prawdopodobnie z powodu wzrostu prolki a spadku dopaminy)  głupawka to tylko zalążek skutków ubocznych po tym leku.

mi na uregulowanie snu pomógł ketrel, z rana biorę ariipiprazol w  dawce aktywizującej i silny ssri - fluoksetyne a na godzine przed snem ketrel. : ) układ idealny dla mnie.

 Odradzam samoistne porzucenie leku, tylko tak jak wyżej, rozmowa z lekarzem o zmianie leku, samoistne porzucenie leku może mieć gorsze skutki uboczne niż aktualne. pozdrawiam :)
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2018, 12:03:25 wysłana przez Buka »